onsdag 26 maj 2010


Osu
I maj var vi på läger med Danska Genseiryuunionen
Lägret var otroligt lärorikt, och vi blev varmt mottagna.
Jag vill berätta lite om våra Danska vänner, det är inte bara en myt om att Karate förenar människor, det är sanning.
Så som vi blev mottagna av våra vänner i Danmark är helt otroligt, med värme och med uppriktighet.
Vi har varit hos dem 2 gånger nu och blivet lika bra behandlade bägge gånger.
Kan inte med ord beskriva vad det betyder, känns bara så jättebra och givit mig en nytändning, känner att jag har stöd och utveckling.
Shihan Achene har en bra organisation med duktiga Senseis.
Personerna på bilden är.
Jag Mikael, Sensei Boris , Sensei Henrik , Sensei Alfredo
Shihan Achene , Sensei Tom , och Otto.
Jag är stolt över att känna dessa människor med sanna Budo hjärtan och ärlighet.
Sensei Mikael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar